Termillä ei löydetty valmiita ehdotuksia hakusanalle. Voit kuitenkin suorittaa haun painamalla enteriä tai klikkaamalla haku-painiketta.
Kirjaudu ylläpitotilaan Windows-työasematunnuksellasi Kirjaudu ylläpitotilaan etätyötunnuksellasi
Toiminnan takaa Netland AppRunner

Servi on ruoka- ja puhtauspalveluja tuottava julkisomisteinen yhtiö, joka toimii paikallisesti Sastamalassa ja sen lähialueilla. Yhtiön toiminta pyörähti käyntiin vuoden 2012 alusta. Servin omistavat Sastamalan kaupunki ja Pirkanmaan sairaanhoitopiiri.

Missiomme on terveyden ja hyvinvoinnin edistäminen laadukkaiden ruoka- ja puhtauspalveluiden avulla. Tätä tehtävää täytämme noin 170 ammattilaisen joukolla. Huolehdimme yhteensä yli 100 000 m2 suuruisen pinta-alan puhtaudesta ja ruokapalveluistamme nauttii päivittäin noin 5500 asiakasta.

Laatupolitiikkamme

Laatupolitiikkaamme pohjautuu 

  • yhdessä henkilöstön kanssa luomiimme arvoihin:
    • haluamme palvella
    • positiivinen asenteemme luo hyvää työilmapiiriä
    • laadukkaasti tehty työ on meille ylpeydenaihe
    • hyvin suunnittelemalla onnistumme taloudellisesti 
  •  asiakaslupaukseemme:
    • olemme erinomainen arjen kumppani 
  •  missioomme:
    • edistämme terveyttä ja hyvinvointia palvelujemme avulla
  • visioomme:
    • Servi tunnetaan erinomaisuudestaan
  •  vastuullisuuteen:
    • vastuu asiakkaista
    • vastuu henkilöstöstä
    • vastuu laadusta
    • vastuu ympäristöstä
    • vastuu taloudesta.

Laadun toteutumisen varmistamiseksi olemme luoneet selkeän johtamisjärjestelmän, ja kuvanneet toimintatapamme sekä määritelleet organisaation sisäiset vastuumme asiakaslähtöisesti. Jatkuvan parantamisen periaate on sisäänkirjoitettu toimintatapoihimme.

Me näemme laadun kokonaisvaltaisena, kaikkea toimintaa koskevana. Siksi olemme rakentaneet sertifioidun laatujärjestelmän (ISO9001:2015), joka kattaa yrityksen kaikki toiminnot. Siksi laatupolitiikkamme tavoitteena on

  • ansaita asiakkaidemme luottamus ja arvostus
  • ansaita henkilöstömme luottamus ja arvostus
  • ansaita omistajiemme luottamus ja arvostus
  • ansaita muiden meillä tärkeiden sidosryhmien luottamus ja arvostus
  • toimia tuloksellisesti missiotamme toteuttaen, visiotamme tavoitellen.

Haluamme tehdä jatkuvasti asioita paremmin asiakkaalle, henkilöstölle ja omistajille. Periaatteidemme mukaisesti rakennamme vahvuuksille - sekä organisaationa että yksilön tasolla.

 

Merkkipaaluja Servin matkalla

6/2017 Servin koko toiminnalle myönnetään ISO9001:2015 -sertifikaatti

1/2015 Vammalan aluesairaalan sairaalahuollon palvelut ja henkilöstö siirtyvät Serviin liikkeenluovutuksena

8/2014 Servin ensimmäinen oma ravitsemusterapeutti aloittaa tehtävässään

1/2013 Kiikoisten kunnan yhdistyessä Sastamalaan sen ruoka- ja puhtauspalvelut siirtyvät henkilöstöineen Serviin

1/2013 Servi alkaa tuottaa Vammalan aluesairaalan ruokapalvelut

12/2012 Hopunkallion tuotantokeittiö valmistuu. Ensimmäisenä ateriana uudessa keittiössä valmistuu henkilöstön jouluateria

1/2012 Henkilöstö siirtyy Servin riveihin ja yhtiö aloittaa toimintansa

8/2011 Servin ensimmäinen työntekijä, toimitusjohtaja, aloittaa tehtävässään

2010 Osakeyhtiön perustamisesta päätetään, Servin tarina alkaa