Termillä ei löydetty valmiita ehdotuksia hakusanalle. Voit kuitenkin suorittaa haun painamalla enteriä tai klikkaamalla haku-painiketta.
Kirjaudu ylläpitotilaan Windows-työasematunnuksellasi Kirjaudu ylläpitotilaan etätyötunnuksellasi
Toiminnan takaa Netland AppRunner

Vastuullisuus

Vastuu asiakkaista

Missiomme on edistää palveluidemme piirissä olevien asiakkaiden terveyttä ja hyvinvointia. Tämä on kaiken toimintamme ja kehittämistyön peruslähtökohta. Toimintamme taustalla vaikuttavat kulloinkin Suomessa voimassa olevat terveyttä edistävät ja tukevat lait sekä ohjeistukset. Niiden noudattaminen on meille itsestäänselvyys. Emme kuitenkaan tyydy lain kirjaimen täyttävään toimintaan, vaan haluamme saavuttaa toiminnallamme todellista vaikuttavuutta.

Vastuu henkilöstöstä

Ilman henkilöstöä ei ole Serviä. Ilman hyvää ja hyvinvoivaa henkilöstöä Servillä ei ole hyviä, hyvinvointia edistäviä palveluita. Koemme vastuun oman henkilöstömme hyvinvoinnista elintärkeänä asiana.

Tämän vuoksi periaatteisiimme kuuluvatkin:

  • reiluus, rehtiys, läpinäkyvyys, osallistaminen
  • selkeä palkkausjärjestelmä, kannustaminen
  • monipuoliset työhyvinvointia edistävät ja ennakoivat toimet
  • vakituiset työsuhteet aina kun todellista perustetta määräaikaisuuteen ei ole
  • jokaisen yksilön elämäntilanteen huomioiminen mahdollisimman hyvin
  • jokaisen yksilön vahvuuksien hyödyntäminen parhaamme mukaan
  • toimivat varhaisen välittämisen keinot
  • kouluttaminen ja urapolkujen mahdollistaminen.

Haluamme serviläisten voivat varauksetta suositella meitä työnantajana lähimmälle ystävälleen. Se on varsin hyvä mittari kertomaan sen, miten olemme onnistuneet, ja tätä me myös työntekijöiltämme säännöllisesti kysymme.

Vastuu laadusta

Servissä laadukkaasti tehty työ on sydämen asia. Laadukkaan työn takana ovat jatkuva ammattitaidon ja toiminnan kehittäminen. Tehdyn työn laadukkuutta myös arvioidaan aktiivisesti sekä arjessa että säännöllisillä asiakastyytyväisyysmittauksilla. Toivomme myös asiakkailtamme jatkuvaa palautetta toiminnastamme, sillä vain siten voimme oppia edelleen virheistä.

Kehittyäksemme edelleen sekä osoittaaksemme tietyn laatutason, olemme rakentaneet koko toimintajärjestelmämme ISO 9001:2015 laatustandardin mukaisesti, mistä osoituksena vuonna 2017 meille myönnettiin koko toiminnan kattava laatusertifikaatti. Toiminnan sertifioimisella todennetaan sekä asiakkaille että omistajille laadukkaiden, luotettavien ja asiakaslähtöisten palvelujen tuottaminen.

Vastuu ympäristöstä

Ruoka- ja puhtauspalvelumme toimivat vastuullisia toimintatapoja noudattaen. Työtavoissa ja hankinnoissa huomioidaan kestävän kehityksen periaatteet, jätteet lajitellaan ja hävikin määrä on minimoitu. Henkilöstömme on koulutettu ja ohjeistettu huomioimaan ympäristöasiat työssään.

Taloudellinen vastuu

Toiminnan tehokkuus ja hintakilpailukyky ovat tärkeitä, jotta voimme myös sitä kautta oikeuttaa olemassaolomme, ja rakentaa sekä kehittää vieläkin tärkeimpiä asioita. Lähtökohtamme on, että tehokkuus syntyy järkevän tekemisen ja hyvien valintojen seurauksena, ei kenenkään tai minkään kustannuksella.